fredag 21. november 2008

Mcfly konsert 18/11/08

Ok, her er det så jævelig mye å fortelle:
Jeg og ingrid stilte oss i kø ved elleve tiden, og satt der til klokka var rundt 5, da tenkte vi ''skal vi gå på baksiden å se etter om de har kommet?''. Så da gjorde vi det da, mens faren til Ingrid satt å passa på plassen for oss.
Og når vi kom på baksiden så stod det kanskje 20 folk der, og plutselig så kom dem i bussen sin vett:D


Jeg rakk desverre ikke å ta bilde av Tom og Harry, fordi de kom så fort. Ja, jeg stoppa serriøst ikke å skjelve før 3 timer etterpå.
Så etter det da, så stilte vi oss i køen igjen. Når klokka var halv sju, så åpna de dørene. Og da var det bare å løpe alt vi kunne for å få armebånd (var nr.48 inn) og rett opp i salen:D
Vi havna på 2/3 rad, midt imellom Dougie og Danny ^^
Men det var 2 supporterband før mcfly skulle spille, og folk dytta og pressa så jævelig! Så jeg holdt på å besvime, så jeg måtte bli løfta over av de ''SECURITAS''-folka. :'( Så Ingrid stod igjen aleine da, men jeg fikk en ganske så god plass borte på siden til Dougie da.
Og ENDELIG så kom dem <3
Her er noen bilder fra konserten ^^






enkelt og greit -
T H E B E S T D A Y O F M Y L I F E

Ingen kommentarer: