fredag 3. oktober 2008

Høstferien 03.10.08

Denne ferien her er faktisk den første ferien som jeg har følt at jeg ikke har gjort en dritt... Og det har jeg serriøst ikke gjort heller, det har gått så fort at jeg omtrent ikke har hatt tid til å tenke :P

Reiste jo helt uforventet til Bergen på Lørdagen som var for å besøke pappa, som jobber på en sånn øy utenfor Bergen. Vi var jo ikke fremme der før det begynte å bli mørkt også reiste vi hjem igjen på Søndag. Så det ble jo ikke akkurat allverdens med tid for å si det sånn.















AAah den rosa bussen vi traff på i Bergen og jeg og søstra mi som okkuperte speilet på hotellet vi var på.


Imorra, så blir det jo da kakebaking -.-'' Jeg må bake to kaker og søsters en, til bygdedagene. Faen for noe dritt! Jeg hater rett og slett alt som har ordet ''-dagene'' i seg. hehe

Peace Out ;)


Ingen kommentarer: